تاروت شناسیتاروت کبیر

معنی کارت برج تاروت کبیر در فال تاروت

معنی کارت برج تاروت کبیر در جهت صحیح

معنی کارت برج تاروت کبیر در جهت صحیح، قدرت طلبی و برتری جویی بر اساس فرضیه های کاذب و ادراک غلط ساخته شده است. ساختار آن از ترکیبات مادہ پرستی بنا گردیده و از اراده ی انسانی بهره برداری نابجا شده است. صاعقه در معنی کارت برج تاروت کبیر در فال تاروت کبیر همان آتش مقدس است که آنچه را پلیدی است ویران می سازد و آنچه را نیک است تطهیر و تهذیب می نماید.

کسانی که آرمان ثروت اندوزی و جاه طلبی دارند و حق ها را باطل می کنند، قوانین عالم عینی و مادی با آن ها همکاری می کند و آن ها را به اوج می رساند ولی از آنجایی که طمع ورزیده اند و دنیا پرستی را بر مصالح بشری و مقاصد معنوی ارجحیت داده اند همان نردبان قدرت، آن ها را از برج رفيع مادہ پرستی و انحراف به پرتگاه نابودی سرنگون می سازد و این قانون قدرت های نهانی است که جاهلان حریص و دنیاپرست از آن بی خبرند. در این تصویر ناظر آگاهی کیهانی هستیم که برای مقابله با برخی از اندیشه های مادی و جاه طلبانه ی انسان که فاقد اشکال معنوی هستند، نیروی خود را به کار انداخته و تظاهرات آن ها را منهدم می سازد تا دگرباره اقدام به سازندگی در جهات والاتر نمایند. زمانی که بشر روح خود را به شیطان می فروشد و دانش درونی خود را در جهت تخریب الوهیت خود و مقاصد شیطانی بکار می بندد، متعاقبا بلاها از آسمان بر سر او فرود می آیند. نمادگرایی در معنی کارت برج تاروت در فال تاروت کبیر نمایانگر هبوط آدم و حوا از بهشت به جهان مادی و مربی می باشد که تا قبل از این مرحله در جهان ملکوتی سیر می کردند.

کارت برج تاروت کبیر فال تاروت کبیر در عین حال با سقوط سلطنت شیطان تداعی یافته است. در کتاب مقدس انجیل آمده است: آن ها که خانه ای را بدون خواست و اراده ی پرودگار می سازند، زحمت آن ها بی حصل می گردد.

معنی کارت برج برعکس در فال تاروت کبیر

همچنین معنی کارت برج برعکس در فال تاروت کبیر ممکن است نشان دهنده آن باشد که شما در شکستن و فرو ریختن کاخ جاه طلبی ها و کردارهای نادرست خود تاخیر داشته اید و بهتر است که خودتان با این حقیقت کنار بیایید و آنرا فرو بریزید. این اتفاق برای شما سخت و لرزاننده است اما قطعا بهتر است که به دست خودتان انجام شود و هرچه زودتر با آن روبرو شوید. بطور مشابه هنگامی که کارت برج برعکس در فال تاروت کبیر ظاهر شود می تواند پیام آور این حقیقت باشد که وقتی می خواهید آگاهانه خود را تغییر و دگرگون سازید، دچار ترس و دلهره می شوید و نگران آن هستید که این تغییر و دگرگونی دردناک و مخرب باشد. به همین علت در برابر آن مقاومت می کنید. قطعا برای این تغییرات ممکن است دوره کوتاهی از زندگی تان بر خلاف میلتان همراه با نارضایتی پیش رود و این همان دلیلی است که در برابر تغییر مصمم نیستید اما بدانید اگر ریسک نکنید و این لرزه های کوچک را به جان نخرید، لرزه ای بزرگ به سراغتان می آید و ویرانی و خرابی بیشتری بر جای می گذارد.

بیشتر بخوانید:
معنی کارت های تاروت
آموزش جامع فال تاروت
ارتباط تاروت با ناخودآگاه انسان

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن