تاروت شناسیتاروت کبیر

معنی برعکس کارت تاروت کبیر کشیش اعظم

معنی برعکس کارت کشیش اعظم در فال تاروت این است که شما توسط قوانین و چهارچوب ها احساس محدودیت می کنید و در نتیجه انعطاف پذیری و کنترل زیادی را در زندگیتان از دست داده اید. تمایل دارید تا خلاف جهت حرکت بقیه بروید و خود را از این چهارچوب خلاص کنید. ممکن است وسوسه شوید تا به دنبال کارهای نادرست بروید و یا عملی انجام دهید که به شخصیت شما نیاید و یا خلاف عرف جامعه باشد.

ارتباط کارت برعکس کشیش اعظم با عقاید در فال تاروت

کارت برعکس کشیش اعظم در فال تاروت کبیر درباره ی زیر پا گذاشتن قوانین و به چالش کشیدن وضعیت موجود است. دیگر ساختارها، سنت ها و عقاید قدیمی را قبول ندارید و به دنبال فرصت هستید تا علیه آن ها شورش و تلافی کنید. می خواهید اندیشه ها و باورهایی که زمانی فکر می کردید بسیار مستحکم اند را به چالش بکشید. کارت برعکس کشیش اعظم درباره ی زیر سوال بردن سنت ها است و اینکه از خود بپرسید، آیا کاری که دارید انجام می دهید برای شما درست است یا خیر. ممکن است شما همیشه بطور اتوماتیک به جهت جمع حرکت می کرده اید ولی حال به این نتیجه رسیده اید که همه چیز آن طور که فکر می کردید نیست و باید تغییری در آن ها ایجاد کنید. به این ترتیب کارت تاروت کبیر کشیش اعظم برعکس مانند جوان و یا نوجوانی است که شروع می کند به زیر سوال بردن جامعه و شرکت در فعالیت های سیاسی. در این راه ممکن است با مقامات برخورد داشته باشد و یا با خانواده اش یا شخصی مسئول درگیر شود.

تفسیری دیگر از کارت کشیش اعظم برعکس

گاهی اوقات کشیش اعظم برعکس می تواند نشان دهنده ی فشار های اجتماعی یا گروهی باشد. شما با سیستم پایه ی عقاید و باور ها موافق نیستند ولی مجبور به قبول آن هستید.

کشیش اعظم همچنین می تواند یکی از مقامات و یا شخصی در نقش رهبری باشد. او می تواند نشان دهنده ی رهبری مذهبی، شخصی پدرگونه و یا حتی رئیسی در سر کار باشد. وقتی کارت تاروت کبیر کشیش اعظم برعکس می شود، ممکن است دریابید که این شخص با سیاست مشت آهنین حکمرانی می کند و بقیه را مجبور می کند تا قوانین را قبول کرده و کاملا طبق آن ها عمل کنند و همچنین او دیگران را از به چالش کشیدن وضعیت و متفاوت عمل کردن، می ترساند. اگر این شخص ریاست را بر عهده دارد ممکن است متوجه شوید که انتخاب زیادی ندارید جز اینکه پیرو او باشید.

بیشتر بخوانید:
معنی کارت تاروت کبیر کشیش اعظم در جهت صحیح

مبانی اولیه آشنایی با تاروت
آشنایی با رموز تصاویر تاروت

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن