طالع بینی

مردان متولد دی از چه زنانی خوششان می آید

مردان متولد دی از چه زنانی خوششان می آید
نحوه رفتار با مرد متولد دی
مرد متولد دی ماه در عشق
طالع بینی مرد متولد دی
رگ خواب مرد متولد دی
نقطه ضعف مردان متولد دی
خصوصیات مردان متولد دی ما

نحوه رفتار با مرد متولد دی

اگر می خواهید یک زندگی پور از آرامش و شادی را با مرد متولد دی داشته باشید یا داشتن یک رابطه ساده با مرد متولد دی را آغاز کرده اید ، باید به موارد زیر در نحوه رفتار با مرد متولد دی آگاه باشد

۱-سعي نكنيد درباره مسايل پنهاني او كنجكاوي كنيد.

۲-اگر او كم حرف و خاموش راترجيح مي دهد, كوشش نكنيد فريبندگيهاي اجتماعي را به او تحميل كنيد.

۳-سعي نكنيد او راتغيير بدهيد. اگر نمي توانيد او را همانطور كه هست قبول داشته باشيد اصولا از اين رابطه صرف نظر كنيد.

از چه زنانی خوششان می آید مردان متولد دی

برای آگاهی از اینکه مردان متولد دی از چه زنانی خوششان می آید ، به نحوه ارائه مطلب و نتیجه گیری های توجه کنید .اگر مرد مورد نظر و مورد علاقه ی شما یک مرد دی ماهی است و می خواهید با او ازدواج کنید روان تاروت دات کام با این مطلب کمک زیادی به شما خواهد کرد. ممکن است با خود بگویید که من تلاش زیادی کرده ام و موفق نشدم. واقعا چگونه می توان با یک مرد متولد دی ازدواج کرد؟ آیا مردان دی ماهی زنانی که متعلق به ماه های به خصوصی باشند برای ازدواج انتخاب می گنند؟ فراموش نکنید هر مردی را می توان عاشق خود کرد پس مردان دی ماهی را نیزمی توانید عاشق خود کنید. کافی است خصوصیات آن ها و علایقشان را بشناسید و از کارهایی در مورد این مردان اجتناب کنید. همه ی این موارد را به همراه راهکارهای آن در این مطلب توضیح خواهیم داد

مرد متولد دی چنین وانمود می کند که اصلا نیازی به تعریف و تمجید ندارد و حتی به هنگام شنیدن تعریف و تمجید هم به شدت مانع از ظاهر شدن رضایت خاطر و شادمانی عمیق خویش می گردد، اما حقیقت این است که او با تمام وجود خواهان آن است که مرتبا به وی بگویید که چه مرد خوب، باهوش، خوش قد و قامت، خواستنی و جالبی است. پس اگر می خواهید یک مرد متولد دی را عاشق خود کنید تعریف و تحسین فراموش نشود. علاقه این مرد به خانواده ای که در آن متولد و بزرگ شده است، نه تنها با ورود شما به زندگی از بین نمی رود بلکه تقلیل هم پیدا نمی کند و برای عاشق مردن او باید سعی کنید نسبت به پدر و مادر و برادران او علاقه مندی از خود نشان بدهید. البته این امکان وجود دارد که شما او را ظاهرا نسبت به خانواده خود بی تفاوت ببینید، به شما توصیه می کنم که گول این حالت ظاهری را نخورید و خدای نکرده زبان به بدگویی از خواهر شوهر و مادر شوهر باز نکنید و یا نسبت به آن ها بی توجهی و بی علاقگی از خود نشان ندهید زیرا نه تنها عاشق شما نمی شود بلکه ممکن است او را از دست بدهید، کافی است فقط یک اتفاق ناگوار برای کنترل یکی از اعضای خانواده وی روی بدهد تا ببینید چطور کنترل ظاهری خود را از دست می دهد و عشق پوشیده و باطنی وی ناگهان آشکار می شود.

رگ خواب مرد متولد دی

مطالب جاری را به منظور آگاهی خوانندگان در بدست آوردن جداگانه اطلاعات از خصوصیات مردان متولد دی در عشق و نیز جذب مرد متولد دی در روان تاروت در حال دنبال کردن هستید و هدف این قسمت بدست آوردن رگ خواب مرد متولد دی است که به صورت کلی قابل استفاده می باشد .

باشد که کلیه موارد زیر را بررسی کنید

۱- مخاطب ما درون گرا است یا برون گرا (( وقتی در تنهایی است می تواند مشکلاتش را حل کند یا زمانی که در جمع است انرژی بیشتری از خود به نمایش می گذارد ))
۲ – در تعریف یک داستان به کلیات آن توجه دارد یا از جزئیات سخن می گوید .
۳ – فردی است که اگر به سوی هدف حرکت کند انگیزه می گیرد یا ترس از شکست او را به جلو هدایت می کند؟
۴ – الگوی زبانی فرد ، در توضیحاتش شنیداری است ، دیداری یا حسی ؟

پس از بررسی رگ خواب مرد متولد دی و مشخص کردن چگونگی عمل کردن در هر کدام از موارد بالا ، با وی هم مسیر شوید (فقط در بخورد با وی مثل خودش فکر ، عمل و حرف بزنید … البته که اگر با دیگران اینگونه باشید رگ غیرتش گل می کند ) حال شما رگ خواب مرد متولد دی خود را دارید ، زندگیتان را درست مدیریت کنید .

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن