تاروت شناسیتاروت صغیرسری شمشیر

کارت نه شمشیر تاروت صغیر

معنی کارت نه شمشیر در جهت صحیح: افسردگی، کابوس، عذاب وجدان، اضطراب شديد، یاس و ناامیدی

معنی کارت نه شمشیر برعکس: ناچاری، افسردگی شدید، عذاب و شکنجه روحی

تصویر شناسی و نماد شناسی

 در کارت نه شمشیر که از کارت های تاروت صغیر سری شمشیر است، زنی در رختخواب خود نشسته در حالیکه صورتش را با دست هایش گرفته و به نظر می آید از کابوسی ترسناک بیدار شده است. در این کارت تاروت صغیر نه شمشیر بالای سر او و بطور منحوسی آویخته شده، حاشیه زیر تشک و تخت او نقش دو شمشیر بازی را نشان می دهد که در حال مبارزه هستند. در کارت نه شمشیر تاروت صغیر لحاف زن با علامات صورت فلکی تزیین شده اند. این تصویر در کارت نه شمشیر نمایانگر آنست که سالک خطر قریب الوقوع و حادثه ای را احساس می کند، اما از آنجاییکه شمشیر ها با او تماسی ندارد، این گونه ترس ها امکان دارد بی اساس باشند.

اغلب ترس از مشکلات بسیار ناهنجارتر از روبرو شدن با خود واقعیت است. با وجود آنکه امکان دارد برخورد با وضعیتی دشوار و یا تصمیم گیری به جهت آن قدری سنگین باشد، باید آگاه بود که ترس و واهمه از تمام این وجوه و نتایج آن دردناک تر است.

معنی کارت نه شمشیر تاروت صغیر

معنی کارت نه شمشیر در فال تاروت صغیر دسته شمشیر این است که رفتاری را که با خود در پیش گرفته اید تکذیب کننده و ظالمانه است. تا چه وقت می خواهید روی گناهان خود متمرکز شده و نسبت به خود سختگیر باشید؟ نگرانی ها و سوالاتی که مرتبا به ذهن شما خطور می کنند موجب رنج و عذاب شما هستند. معنی کارت نه شمشیر در فال تاروت صغیر می گوید که احتمال دارد شما وضعیت و یا کاری را تقویت می کنید که متعاقبا موجب آزار شما گردد. قبل از آنکه بتوانید بر این مشکلات غلبه نمایید، می بایست الگوهای رفتاری خود را به دقت ببینید و تشخیص دهید. اغلب که تاریکی و سکوت شبانه مزاحمت های روزانه را کنار می زند، غصه و پشیمانی با فشار بیشتری به ذهنتان خطور می کند و خاموش کردن آن ها به نظرتان غیر ممکن می رسد.

کارت نه شمشیر تاروت صغیر نماینده غربت و رنجی است که از درون اشاعه می یابد و گاه موجب کابوس، سردرد و یا مشکلات کم خوابی در شما می گردد. معنی کارت نه شمششیر در فال تاروت صغیر به شما هشدار می دهد به نحو سازنده ای سود جسته و شرایط و انتخاب های خود را به دقت بررسی نمایید. می بایست در مورد آنچه که شما را متوقف ساخته است صحبت کنید. در صورت نیاز دست به اعتراف بزنید گاهی حتی یک تغییر کوچک می تواند موجب هجوم ترس ها و نگرانی ها و یا بالعکس موجب رهایی از تمام این پریشانی ها گردد. رویاهای شبانه می توانند ابزار ارزنده ای برای دسترسی به ناخودآگاه شما باشند. شاید ناخودآگاه شما سعی دارد چیزی را به شما بیاموزد. به رویاهای خود توجه کنید.(نگاه کنید به ارتباط تاروت با ناخودآگاه انسان)

نکات پیشنهادی کارت نه شمشیر تاروت صغیر:

– انرژی زیادی از جسم شما در فکر شما قرار دارد. در این حالت می بایست خودتان را با زمین آشتی دهید. با پیاده روی، ورزش و ارتباط با طبیعت روحیه خود را بازیابید و به سلامتی جسم و روح بپردازید.
– رنج و زیان، دلتنگی و ناامیدی.
– غم یک گمشده یا از دست رفته.

بیشتر بخوانید:
معنی کارت های تاروت
آموزش جامع فال تاروت
نمادهای فال تاروت
اصول و مبانی اولیه آشنایی با تاروت
آشنایی با رموز تصاویر تاروت

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن