تاروت شناسیتاروت کبیر

معنی کارت چرخ اقبال در فال تاروت کبیر

کارت چرخ اقبال در فال تاروت کبیر به این واقعیت اشاره دارد که هر چیزی در طبیعت تمایل به ورود چرخه دارند. زمان های خوب و بدی وجود دارد. حتی اگر محیط خارجی شما دشوار و چالش برانگیز باشد، زمانی فرا خواهد رسید که زمان آسودگی بیشتری خواهید داشت و قادر به تمرکز بیشتر در فضای سرگرمی و اشتیاق خواهید بود. درس کارت چرخ اقبال این است که شما باید قبول کنید همیشه در زندگی بالا و پائین وجود دارد. اگر فقط اوقات خوب داشته باشید، کمتر قدردان آنچه که دارید خواهید بود.

معنی کارت چرخ اقبال در جهت صحیح

کارت چرخ اقبال در فال تاروت کبیر یک سمبل قدیمی و نمایانگر بخت است و قادر است اتفاقات و تجربیات زیادی را در زندگی شما بپرواند. بخت خوب با بزرگی روح شما و با بخشندگی و سخاوت شما در ارتباط است. هیچگونه حقارت و هراسی را به خود راه ندهید از این زمان به بهترین وجه ممکن برای به اجرا در آوردن مقاصد خوب خود و نیز گسترش ایمان خود استفاده کنید تا آنچه که شایستگی شما را دارد برایتان رخ دهد. کارت چرخ اقبال در فال تاروت کبیر ضرورتا آنچه را که می خواهید به شما نمی دهد اما آنچه را که برای پیشرفت و تحول نیاز دارید برایتان میسر می سازد و به شما یادآور می شود که می بایست به فکر فردا باشید.

معنی برعکس کارت چرخ اقبال

معنی برعکس کارت چرخ اقبال در فال تاروت کبیر بیانگر آن است که شما در مقابل امکان یک پیشرفت بزرگ و غیر منتظره ایستاده اید! اگر معجزه ای به وقوع نمی پیوندد حتما اشکالی در کار است. قانون چرخ اقبال این است که هیچ چیز ثابت باقی نمی ماند بنگرید که چیزی را باید تغییر دهید تا به وضعیت بعدی انتقال یابید. در غیر این صورت در خطر بازگشت به همان جایی هستید که شروع کردید. قانون فیزیک به عنوان یک فلسفه خارق العاده می گوید ” آنچه که بالا می رود می بایست پایین بیاید”

بیشتر بخوانید:
کارت تاروت کبیر شماره ۱۰- چرخ اقبال
ارتباط تاروت با ناخودآگاه انسان
آشنایی با رموز تصاویر تاروت
نمادهای فال تاروت
آموزش جامع فال تاروت

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن