طالع بینی

زن متولد بهمن

خصوصیات زن متولد بهمن
زن متولد بهمن چه مردی را دوست دارد
نقطه ضعف زن متولد بهمن
علایق دختر متولد بهمن
چگونه زن متولد بهمن را عاشق خود کنیم ؟
زن متولد بهمن + ازدواج

دختر متولد بهمن

طبق خصوصیات طالع بینی متولدین زن بهمن ، برای اینکه دل زنان بهمن ماهی را به دست بیاورید و او را عاشق خود کنید باید مردی باشید که این زنان دوست دارند و همیشه می خواستند با چنین مردانی در ارتباط باشند. روان تاروت دات کام در این مطالب علاوه بر خصوصیات مرد مورد علاقه ی زنان بهمنی خصوصیات کلی دخترهای بهمن ماهی را نیز در اختیار شما می گذارد تا با شناخت روحیات و نقطه ضعف هایشان بدانید باید با این زنان چه رفتاری کرد. این مورد می توانید به شما کمک کند خیلی زود دخترهای بهمن را عاشق خود کنید.

خصوصیات زن متولد بهمن

از خصوصیات زن متولد بهمن :
زن متولد بهمن به راحتی از خطای شما چشم پوشی می کند .

از خصوصیات زن متولد بهمن :
بسیار غافلگیر کننده ، سریع الانتقال، دارای حس پیش بینی ، کنجکاو ،‌ غیر قابل پیش بینی ، رفیق باز و کم علاقه به آداب و اصول سنتی زنا شویی از خصوصیات بارز زن متولد ماه بهمن است .

از خصوصیات دختر متولد بهمن :
دختر متولد بهمن بلد نیست که عشق خود را به شوهرش و فرزندانش حالی کند . اگر این احتمال وجود دارد که عاشق یک دختر متولد بهمن شوید ، به خاطر بسپارید که او در امر عشق نیز مثل هر چیز دیگری مجموعه ای از تناقضات است و برای اینکه قلب شما شکسته نشود ، او را فرزند « قوس و قزح » یعنی رنگارنگ بدانید و در روابط عاشقانه بااو منتظر تداوم و ثبات نباشید .

چگونه دل زن متولد بهمن را بدست آوریم ؟

زن متولد ماه بهمن در بین تمام ماه ها عاشق ترین است و اگر می خواهید دل او را به دست بیاورید یا زن متولد بهمن را عاشق خود کنیم باید به این احساس خیلی احترام بگذاریم ، پیش نهاد می کنیم که مطالب زیر را که بر پایه طالع بینی مطرح شده با دقت مطالعه کنید .

از شگرد های بدست آوردن دل زن متولد بهمن :
زن بهمن ماهی در شرایط مناسب عاشق شهرت است و اگر بتوانید او را در اجتماعی محبوب کنید قلبش در دستانتان خواهد بود.

از شگرد های بدست آوردن دل زن متولد بهمن :
زن بهمن از نظر فکری و روحی معمولا ثابت قدم و با وقار است و همیشه می داند مقصود و هدفش چیست. در نتیجه هیچ وقت بی هدف و بدون برنامه ریزی قبلی به او نزدیک نشوید زیرا قطعا دست رد به سینه ی شما خواهد زد.

از شگرد های بدست آوردن دل زن متولد بهمن :
اگر چه او در مسائل عشقی به آسانی نوسان پیدا می کند، اما زنی با محبت است و علاقه خودش را نشان می دهد، البته او را به آسانی نمی توان به دست آورد.

از شگرد های بدست آوردن دل زن متولد بهمن :
او هرگز خود را تسلم شما نمی کند پس برای به دست آورن دل او لازم است اظهار علاقه زیادی به او بکنید و ممکن است برای از بین بردن خودداری او مجبور شوید وقت زیادی صرف کنید. اگر بتوانید توجه او را جلب کنید موجود خوشبختی هستید,. بیش از هر چیز تحت تاثیر عقاید شما قرار می گیرد بشرط اینکه این عقاید مترقی و آرمانی باشد.

زن متولد بهمن چه مردی را دوست دارد

از خصوصیات مردانی که زن متولد بهمن دوستشان دارد :
زن بهمن مردی را دوست دارد که از جهت شخصیتی، هوش و درک کلی با او برابر باشد.

از خصوصیات پسرانی که دختر متولد بهمن دوستشان دارد :
پسر مورد علاقه ی دختر متولد بهمن دوست داشتنی، اجتماعی، شوخ طبع، باهوش و جذاب است زیرا او این خصوصیات را دارد و می خواهد مشابه آن را در مرد زندگی اش ببیند.

از خصوصیات مردانی که زن متولد بهمن دوستشان دارد :
اگر می خواهید مرد مورد علاقه ی زن بهمن باشید باید او شما را در جمع های مختلف ببیند و متوجه شود شما گوشه گیر و تنها نیستید.

از خصوصیات مردانی که زن متولد بهمن دوستشان دارد :
شما باید صفات خوب و مخصوص خود را داشته باشید تا زن بهمن شما را دوست داشته باشد.زن متولد بهمن با زمان حرکت می کند و اگر بخواهید از نظر هوش با او برابری کنید باید در جریان همه چیز باشید.

از خصوصیات مردانی که دختر متولد بهمن دوستشان دارد :
اگر می خواهید دختر بهمن شما را دوست داشته باشد باید روراست، صمیمی و بی ریا باشید.جروبحث، پرخاش و اختلاف او را خیلی ناراحت می کند و نمی تواند چنین حال و هوایی را تحمل کند. این دختر ناز میل دارد رابطه اش با شما مبتنی بر برابری باشد نه اینکه او بر شما یا شما بر او مسلط باشید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن